Subject: Tehniliste tingimistu taotlemine Kamari hüdroelektrijaama ülaveepoolse kalatõkke rajamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Leo Kohv'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 11:48:13 +0300

Tere!

Käesolevaga esitan tehniliste tingimuste taotluse Kamari hüdroelektrijaama
ülaveepoolse kalatõkke rajamiseks riigitee kaitsevööndisse (taotlus on
lisatud manusena).

Kavandatava tegevuse selgitamiseks on e-kirja juurde lisatud Kamari
hüdroelektrijaama kalatõkete eskiisprojekt. Ülaveepoolse kalatõkke
(metallvõre) paigaldamiseks on kavandatud ehitada raudbetoonist
tugimüürid, mis veevoolu sujuvaks suunamiseks juurdevoolukanalisse on
kavandatud kokku ehitada riigitee truubiga (joonis 6-01).

Lugupidamisega

Peeter Napp

Vesiaed OÜ

55609245

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.vesiaed.ee <http://www.vesiaed.ee>